fredag 17. august 2012

Realitycheck


Mange skriver at de er den samme i RL og SL. Den tar jeg med en klype salt.
JEG er ikke så mye online som min sl avatar (AFK)
JEG er overhode ikke så desperat og frampå etter mannfolk som min sl avatar.
JEG anser meg som ikke single i rl mens jeg er singel i SL (jeg er overhode ikke utro forde).
JEG har mange flere sider på godt og vondt enn de jeg viser i SL.
JEG har mange interesser i RL som jeg ikke bryr meg om i SL og omvendt.
JEG logger aldri inn i SL vist jeg ikke føler at jeg klarer å fremstå som hyggelig og imøtekommende.
JEG er sympatisk og mer medmenneskelig i RL enn i SL.
JEG logger inn i SL hovedsaklig for å ha det gøy og for å administrere Second Norway.
JEG er politisk engasjert og liker diskusjoner RL men unngår det i SL pga misforståelser.
JEG ser ikke ut som min SL avatar.

Da må jeg vel fastslå at jeg ikke er meg selv....fullt ut ivertfall..men den lille delen som jeg viser i SL er meg..eller..ja kanskje...hmm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar