mandag 16. mai 2011

Venner kommer og går..og kommer tilbake igjen.

Clive Pennell og Mialinn Telling

Second Life er ikke så stort som en tror, stadig vekk opplever jeg å besøke simmen for så å oppdage at jeg har bekjente på simmen...helt sånn tilfeldigvis. En oppdager lett folk fra sin venneliste på minimap da desse er merket i gule dotter på map. Litt vanskeligere er det å oppdage venner som ikke er på vennelisten. Jeg vart så glad da jeg tilfeldig sto på en live konsert og oppdaget en god gammel venn som jeg fisket mye sammen med  7Seas for 2 år siden. Endringer av interessefelt i SL førte oss bort fra hverandre, no har vi funnet hverandre igjen gjennom live music events og dans. Alltid hyggelig å få en IM fra Clive Pennell om god musikk og dans...og så beskytter han meg fra terrorister :)..En god venn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar